ארקס אבטחה - ביטחון ללא פשרות
חברת האבטחה המובילה בישראל

איך למנוע ונדליזם

לא אחת אנו נתקלים בידיעות חדשותיות על מעשי ונדליזם שהתרחשו במהלך אירועים, בישובים קהילתיים, בבתי ספר ומוסדות אחרים, ברחוב, במתקנים ציבוריים ובמקומות רבים נוספים. ונדליזם הוא פשע חמור שבבסיסו עוסק בהשחתת רכוש ולעתים גם בהטלת מורא על הסביבה.

כיצד ניתן למנוע ונדליזם ובאילו כלים?

אמנם החופש הגדול הסתיים אבל אוטוטו מתחילים חופשות החגים בבתי הספר. בני נוער רבים יוצאים לחופשה. עם היציאה לחופשה גוברים גם מעשי הוונדליזם, הנובעים, בחלקם, משעמום ומהתאספות בני נוער בפארקים וגנים ציבוריים. יודגש כי מעשי ונדליזם אינם מיוחסים לבני נוער בלבד, אלא רק מתגברים בתקופת החופש הגדול.

איך מונעים ונדליזם? ארקס אבטחה

ונדליזם של בני נוער בקיץ, ובכלל, הוא תופעה ידועה. בישובים קטנים היא בולטת יותר, כאשר לבני הנוער אין מענה מספק להעביר את הזמן והם מתכנסים יחדיו, שותים ומשפיעים זה על זה למעשי אלימות והשחתה. באופן זה נפגעים מתקני השעשועים, קירות מבנים ובתים פרטיים, רעש והרס ובמקרים קיצוניים אף אלימות.

כחלק מהיערכותן של עיריות ומועצות מקומיות רבות לחופשת, הן מחפשות מענה שיסייע במיתון התופעה המטרידה עד כמה שניתן. הדרך לעשות זאת היא שימוש בשירותיהם של חברות אבטחה המספקות שירותי מוקד, סיורים ומערכות מיגון, כמו גם סיורים יזומים בשעות הלילה בנקודות הנחשבות לבעייתיות, כמו פארקים וגנים ציבוריים.

המטרה היא להשליט סדר ולהבטיח לתושבים שקט, בטחון ושלווה.

ונדליזם בישובים

ונדליזם ועבריינות רכוש קשורים לעתים זה בזה. מטרת חברת האבטחה אליה פונה הרשות המקומית היא להבטיח שקט ושלווה בכל ימות השנה ולא רק בזמן חופשת הקיץ מול בני נוער שעיקר הבעיה איתם נובע משעמום.

כאמור, בעיית הוונדליזם לא קיימת רק בחופשת הקיץ אלא מתעצמת במהלכה ולאחריה. לאורך כל השנה פועלות קבוצות עבריינים שפורצים לבתים, גונבים רכוש ומשחיתים אותו. משמעות הדבר היא פגיעה בתחושת הבטחון של התושבים. הפתרון היעיל ביותר שמוצאות רשויות רבות הוא לשכור את שירותיה של חברת אבטחה שתשמור על בטחון ושלוות התושבים.

כשהרשויות פונות לחברת אבטחה להגנה על הישוב מפני ונדליזם מקיימת פגישת תיאום ציפיות והיכרות עם הישוב או הגוף הקהילתי, מבנהו והאזורים הרגישים שבו. רק אז נבנית תוכנית אבטחה מקיפה, הכוללת את המאבטחים המקצועיים, את המוקד עימם הם עומדים בקשר, את צוות הסיור בישוב וכן אמצעים נוספים, למשל מצלמות אבטחה שממוקמות באזורים אסטרטגים בישוב.

מאחר וונדליזם הוא תופעה שאינה קיימת רק בישובים אלא גם באירועים ומקומות נוספים, יצוין כי היערכות חברת האבטחה נעשית בהתאם לאופי, גודל ומיקום הבעיה. כשמדובר על מבנה יושם דגש על מאבטחים לאורך כל היום והלילה שיאיישו את פתחי המבנה ולא יאפשרו גישה אליו ולסביבותיו, בעוד שבישובים יתבצעו גם סיורים ממונעים וקשר רציף עם המוקד.

חברת האבטחה ארקס מספקת, בין היתר, שירותי אבטחה איכותיים ומקצועיים למניעת ונדליזם במקומות שונים. תפיסת עולמה והנחת העבודה של החברה היא לספק אמצעי שיבטיח שקט, איכות חיים ורווחת התושבים בכל מקום בו סובלים מוונדליזם, זאת על ידי פעילות אבטחה שתאפשר קיום שגרת חיים נוחה וחופש פעולה מלא של התושבים או השוהים בכל מקום בו קיים ונדליזם.

תוכנית האבטחה מתבססת על הערכת הסיכון ולימוד המקרים לגופם, כולל דפוסי פעולה של העבריינים. המטרה היא להעריך את הסבירות להתרחשות האירועים ולאחר מכן לבנות את התכנית שתכלול מענה אופטימלי לסיכון, כלומר, כל הפעולות שנדרשות כדי למגר את התופעה ובהתאם לנתונים שנלמדו בקפידה.

כל הפעולות המתבצעות באזורים בהם נרשמים דפוסים של ונדליזם הן בתיאום ובשיתוף פעולה מלא עם גורמי הבטחון הרלוונטיים, כמו קב"ט הישוב, משטרת ישראל וכדומה.

שיתוף המאמר:

צרו איתנו קשר!

מה ללקוחות שלנו יש להגיד?

Anton Burkov
קרא עוד
אני ספק של החברה לא נתקלתי בעוד חברה אחראית ונוחה כסף בזמן תמיד מנהלים ברמה ממליץ לכולם
Yoff Rozov
קרא עוד
עובד עם חברת ARAKS זמן רב שירות ברמה גבוה ביותר מאבטחים מיומנים ומנומסים פוטרים כל נושא עם אוכלוסייה בעיתית, עם אוכלוסייה מעורבת ממליץ על החברה עם ברצונכם לשמור על רמת אבטחה בסטנדרטים גבוהים ושקט תעשייתי
SERGEY LITNOVETSKI
קרא עוד
I have been with this company for 11 years. Almost from its inception. Great guys. Always responsive and most importantly honest.
Roy Cohen
קרא עוד
אני עובד עם ארקס כבר מעל 4 שנים, תענוג לעשות איתם עסקים. המאבטחים מקצועיים ורציניים, ההמהלה זמינה תמיד לכל בעיות ובלת״מים שאני מפיל עליהם.
Eddi Engulatov
קרא עוד
קיבלנו שירות מצויין👌👌👌 תודה רבה
אדיר חנניה
קרא עוד
חברה ברמה גבוהה מאוד מומלץ בחום צוות מקצועי ומיומן ביותר
הקודם
הבא
דילוג לתוכן