ארקס אבטחה - ביטחון ללא פשרות
חברת האבטחה המובילה בישראל

אבטחת אישים – מיומנו של מאבטח

אחרי שסיימתי את תפקידי באחת מהיחידות המובחרות ביותר בצה"ל, כאלו שיפה השתיקה להם, ידעתי שאני לא הטיפוס שיחפש עבודה במשרד, מול שולחן ומחשב. זה לא אני. אני זקוק לריגוש, לאדרנלין, ולדעת שאפשר לסמוך עלי. לא לקח זמן רב להבין כי אבטחת אישים היא התחום המתאים לי ביותר. לדעת כי שלומו ובטחונו של איש העסקים, האישיות הפוליטית או השחקן המפורסם נמצאת באחריותי, כמו גם השמירה על סביבתו ושל המקורבים לו, הם בדיוק מה שחיפשתי. אגב, לשולחן  ולמחשב אני כן מגיע אחת לחודש, כדי למלא דו"חות תקופתיים ולהתעדכן בקורסי רענון.

שם המשחק – אחריות

מי שמכיר אותי יעיד עלי שאני אדם נאמן, ערני מאד ודבק במטרה. אלו הסיבות שהביאו אותי להתקבל ליחידה נבחרת בצבא, שם למדתי לשלב את התכונות הבולטות שלי עם אמנויות לחימה, שימת לב לפרטים הקטנים, ולהגיב במהירות לתרחישים שונים ומגוונים. כשהתחלתי להתעניין בעבודה בחברת אבטחה, מיומנו של מאבטח אישים הבנתי כי תכונות אלו נדרשות מכל מאבטח העוסק באבטחת אישים. לא חיפשתי את הזוהר, אבל כן חיפשתי עבודה שתשמור אותי ערני ודרוך למתרחש, ושהמיומנויות שלי יבואו לידי ביטוי במידת הצורך. לא היה אכפת לי אם אגן על שחקן קולנוע אהוב ונערץ או על אישיות פוליטית שנויה במחלוקת. עניין אותי להבטיח את שלומן של הדמויות האלו, ועל הצד הטוב ביותר.

התקבלתי.

הדרך ארוכה היא ורבה

אם חשבתי שמהרגע בו התקבלתי לעבודה, יצמידו לי אישיות בכירה לאבטח אותה ולתת לה שירותי אבטחה פרטית על אוטומט, הרי שטעיתי, ובגדול. למרות העבר המפואר שלי, הידע הרב שלי בתחומים שונים והנאמנות הטבעית שלי, שלחה אותי חברת האבטחה לקורסים ארוכים ומקיפים, שכללו אימונים פיזיים משולבים בלימודים תיאורטיים. להפתעתי היה מדובר בחומר מרתק, שכלל פסיכולוגיה התנהגותית, הפעלת שיקול דעת במצבים רגישים, אמנות המשא ומתן ועוד. חידדתי את הידע שלי בשימוש בנשק ובקרב מגע ולמדתי כיצד להרחיק אנשים מאזורים שמסתמנת בהם סכנה לשלומם. את ההתמחות שלי עברתי דווקא במועדון לילה. כן, תתפלאו אבל זו היתה ההכשרה הטובה ביותר שיכולתי לשאוף לה. מקומות צפופים, לעתים חשוכים, הומי אדם. לשמור על הסדר דווקא במקום כזה נותן הרבה פרופורציות. היכולת לאתר ולזהות גורמים בעייתיים או הפרות סדר אפשרויות, הם שיעורים שלמדתי וששימשו אותי בהמשך, כשכבר הייתי מאבטח אישים מיומן. אז כן. חברת האבטחה לא הקלה ראש והשקיעה בי את כל המשאבים כדי שאהפוך למאבטח שהוא לא פחות ממצוין. כמובן שנדרשתי לספק תעודת יושר מהמשטרה וכמובן שלמדתי מהו שיתוף פעולה בין חברת האבטחה לבין גורמי החוק בארץ. מתבקש, לא?

לשמור על השקט

אז היום אני מאבטח אישי של אישיות בכירה. זה לא סרט הוליוודי ולא בכל רגע נתון יש איום על חייו. אבל אני, כמאבטח, מתנהג כאילו בכל רגע נתון האיום קיים. זה מה ששומר אותי ערני לנעשה וזה מה שהופך את העבודה שלי למושלמת ומדויקת. על הכתפיים שלי מונחת אחריות רבה מאד לשמור על שלומה של אותה האישיות. זו העבודה שלי ואני שואף בכל רגע לעשות אותה על הצד הטוב ביותר.

נשיאים, שחקנים, עסקני ציבור ועוד ניצלו פעמים רבות מפרובוקציות של פורעי חוק וסדר, ממהלומות, גילויי אלימות או אפילו גילויי הערצה מטרידים שיצאו מכלל פרופורציה. כאן אני נכנס לתמונה, עם היכולות הטבעיות שלי ועם המיומנויות שרכשתי באימונים של חברת האבטחה בה אני עובד. אני מאומן היטב ועם כושר גופני מעולה, אני דיסקרטי מאד ואפשר לסמוך עלי, אני נאמן למטרה ולתפקיד ולבטח אינני נרדם בשמירה. זה אני. מאבטח אישי. בפרק הבא- חוויות מהשטח.

צרו איתנו קשר!

מה ללקוחות שלנו יש להגיד?

Anton Burkov
קרא עוד
אני ספק של החברה לא נתקלתי בעוד חברה אחראית ונוחה כסף בזמן תמיד מנהלים ברמה ממליץ לכולם
Yoff Rozov
קרא עוד
עובד עם חברת ARAKS זמן רב שירות ברמה גבוה ביותר מאבטחים מיומנים ומנומסים פוטרים כל נושא עם אוכלוסייה בעיתית, עם אוכלוסייה מעורבת ממליץ על החברה עם ברצונכם לשמור על רמת אבטחה בסטנדרטים גבוהים ושקט תעשייתי
SERGEY LITNOVETSKI
קרא עוד
I have been with this company for 11 years. Almost from its inception. Great guys. Always responsive and most importantly honest.
Roy Cohen
קרא עוד
אני עובד עם ארקס כבר מעל 4 שנים, תענוג לעשות איתם עסקים. המאבטחים מקצועיים ורציניים, ההמהלה זמינה תמיד לכל בעיות ובלת״מים שאני מפיל עליהם.
Eddi Engulatov
קרא עוד
קיבלנו שירות מצויין👌👌👌 תודה רבה
אדיר חנניה
קרא עוד
חברה ברמה גבוהה מאוד מומלץ בחום צוות מקצועי ומיומן ביותר
הקודם
הבא
דילוג לתוכן